Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

onsdag den 16. november 2011

Natur og fantasi

Skoven er dejligt. og den giver gerne af sine gaver. Så en dag jeg gik tur med hunden, I ved ham den hidsige Mr. Zach, så samlede jeg ind af det skønne naturpynt. Jeg tog naturen med hjem og lagde der på et avispapir lige over radiatoren og lod det tørre et par dage. Så hældte jeg det på krukke og satte det ud i vores vindueskarm. Jeg synes ikke helt det var nok, så jeg samlede lidt mere og tørrede det også.

De lukkede kogler (som i hvert fald til mine store overraskelsse lukkede sig op i varmen) samt nødder og agn.

Her et billede af naturen på glas og det er superhyggeligt at se på her i efterårets mørke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar