Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

onsdag den 23. november 2011

Nyt udseende

Både jeg og bloggen har fået en overhaling. Jeg har fået lyse striber, og der var ved gud tiltrængt. Og så har jeg lavet et nyt banner og ændret farveskema på bloggen. Håber I synes om det....

Jeg har forresten modtaget en Award, og det er jeg rigtig glad for, så der kommer snart et indlæg om dette.

2 kommentarer:

  1. Bloggen er blevet rigtig fin og det er jeg også sikker på du er blevet;0)Det er altid rart med fornyelse engang imellem.

    SvarSlet
  2. Ja, nu skal der bare en juleklipning til... så er jeg også klar Hihi.

    SvarSlet