Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

onsdag den 16. november 2011

Naturen og fantasien 2

Min nabo var i går ved at rydde sin potte udenfor og ville smide sine efeu ud, da hun skulle have gran og lys i hendes store urtepotte Men de fejlede jo intet, så dem fik jeg. Så gik jeg en tur i skoven med Mr. Zach, vores lille chihuahua, og med mig hjem som denne udhulede træstub, og den blev så udstyret med mine nyerhvervede efeu. Så kan det godt være at den kommer lidt julelys på med, men det må vi se. Det er jo ikke jul endnu.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar