Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

søndag den 27. november 2011

Sjov idé til gemmeren

Jeg har lavet en mappe i min mailboks, hvor jeg kan arkivere billeder af sjov ideer som jeg ikke kan bruge nu, men gerne vil huske til senere tider.
Der her idé er smadder god, især for os som har en meget lille have a la størrelsen på en terrasse.


Billedet er lånt her. Det er hvad bloggeren kalder en "guttergarden". Altså en have lavet i gamle tagrender (eller nye) og som er genial og pladsbesparende og ikke mindst ergonomisk. Det skal jeg helt sikkert have når vi flytter til vores nye lejlighed (vi venter jo stadig).

Da vi stadig venter, så er det jo genialt at man kan gemme ideer i sin mailboks for senere brug og hey smart at nu hvor jeg har delt ideen med jer, så kan jeg også finde den på min blog! ;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar