Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

mandag den 14. november 2011

Vi er stadig aktive og kreative

Men det er meget lidt billeder der er kommet ind. VI har lavet æsker, som vi har pyntet med papir, Jeg har gang i at flette en hel del punge og er ved at gøre klar til at flette en taske af græske aviser. Og jeg er ved at hækle omkring kapsler, så jeg kan lave en af de fine bordskånere som Ina fra Inadesign har kreeret. Jeg er dog ikke helt færdig med den endnu.
I weekenden var vi i stof og stil for at købe stof til at ombetrække stole. Ældstepapdatteren er flyttet hjemmefra og har fået mine gamle møøbler som hun har malet i fine pastelfarver. Men i S&S faldt den yngste papdatter så for et mønster til at brodere efter (hendes store dille pt) med ugler, insekt og babuska, og selvom det egentligt var ment til at brodere efter så blev det forvandlet til en kæmpeperleugle, som jeg skal have strøget her en af de nærmeste dage. Jeg vil have den i en 3D ramme, selvom den fornuftige unde dame, synes at de er alt for dyre... ;O))

En af de nærmeste dage skal jeg nok komme med nogle billeder.

1 kommentar:

  1. Hej,jeg har givet dig en Award, som jeg håber du vil tage imod:))Du kan læse mere om den på min blog....
    mvh Laila.

    SvarSlet