Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

onsdag den 2. november 2011

Et PAR loppefund

Jeg har været ude og ruller med femmerne, og fandt denne flodhest i træ og nu står og pryder foran fjernsynet. Han stod egentlig i en rodekasse til 3 kr, men damen ville have 10, så pegede jeg og sagde tre, så gik hun med til 5 kr. Det var superbilligt uanset, men de skal jo ikke sætte den til 3 og så forlange 10. Men synes jo at den skulle med mig hjem og det kom han.


Så fandt jeg også et PAR andre fund i en anden genbrug, som jeg betalte 5 kr stk. for. Jeg synes de var sjove, og yngste papdatteren synes der SKAL stå PAR, "fordi det er far og dig jo..." Men jeg driller hende og laver det om til RAP... Det er da lidt mere cooool ;O)))  Når men lige nu får hun lov at bestemme... Hi hi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar