Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

lørdag den 17. september 2011

Det brune punktum... eller næsten da...

 Så blev det til brunt, og ja med en træmand i huset, ja så har man jo en del af det.

Husets konge prins Igor alias vores brune hidsige Chihuahua Zach

Min træengel som jeg har købt i Guatemala

Brun samling

Perleblomster i  HAMA (ifølge ældstepapdatteren er de visne) Ifølge mig er de bare i retrofarver,

Perleskål i brune nuancer

Min schweppes oplukker, min kamel fra Jordan, min snekamel fra Egypten, og min ugle fra Føtex ;O))


Min mate fra Argentina, som man bruger til at drikke en meget bitter te kaldet Yerba Mate

Min gamle Kâhler vase fra min mormor

Brune bøger

Lerengel fra Chinautla i Guatemala

Mine puder, og et stykke stof som jeg har fået i blogleg, og som jeg vil bruge til at endnu flere puder.



Kaffemølle

Ugler i messing (elsker messing, og har meget men det er i opmagasinering)

Messing fugle købt på bagagerumsmarked

Elge fra Sverige

Skildpadde fra Zakinthos

Le tour Eiffel

Tobaksdåse

Trold som jeg har fået af min bror, som er ret vild med trolde

Hyacintglas

Ingen kommentarer:

Send en kommentar