Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

onsdag den 14. september 2011

Grønne onsdag

Så blev det til grønt i ugens farveudfordring. Jeg har en del grønne ting, men da mange af mine ting står til opmagasinering, så har jeg kun de nyeste ting hos mig, men det er dog også en del. ;O))
Min Grønne Bøger

En af mine to chicklings, som betyder meget for mig, da jeg købte dem som minde om min far.

Koppen har jeg tigget mig til hos min svigermor og fuglehuset har jeg købt i Netto, og jeg er glad for begge dele.

Tekanden er fra Guatemala, og den har jeg fået af min gamle værtinde, hvor jeg boede i et halvt år. Blomsten er deres nationalblomst. Den anden lande er fra Netto, og den er også hyggelig.

Marimekko bakke, et loppefund

En dåse fra Rema, som jeg er meget glad for, og så er det hyggeligt med en lille ugle.

Grønne smykke lavet i papir og træ, Cupcake holder, andre grønne smykker og lysestager

Lyserstager lavet af Guaraná Antactica, verdens bedste sodavand som jeg blev afhængig af i Brasilien. Godt Netto kan pleje ens trang en gang i mellem.
Det er mit grønne indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar