Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

lørdag den 10. september 2011

Så er der serveret

I dag stod den på hjemmelavede forårsruller, men først skulle der handles ind. Så i morges tog jeg i Asian Super Mart, hvor der blev købt rispandekager og risnudler.
Så hjem og hive kylling, oksekød og rejer op af fryseren. Så blev der handlet grøntsager ind. Der er godt nok meget arbejde i at lave det selv, men belønningen er dejlig skønne friske forårsruller som smager virkelig godt.

Så er der serveret - Kylling/rejer/grøntsager og Oksekød/grøntsager og Osteruller

1 kommentar: