Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

tirsdag den 13. september 2011

GUL

Ja, når man nu skal finde ting i sit hjem med en bestemt farve,så er man stort allerede sporet ind på det fra morgenstunden af, og derfor blev jeg også opmærksom på al det gule som jeg så på min gåtur med hundemusen, min paphund Zach i morgen, her er hvad jer fandt.
Gul flor

Husk at smide dine brugte batterier ud, det er sund fornuft og ja det er i hvert fald GUL

En GUL solsikke (ja det er de jo typisk)
Så var jeg da også lige på jagt herhjemme, og det var ikke alverden, men det er der da...

Et par gaver fra ældstepapdatteren da hun fornylig var i "Sharmen", som hun kalder det, og Moulin Rouge... med gule vinger... from yeahhh you guessed it!! PARIS

Mit elskede skattekort

Et genbrugsfund til 5 kr.

En enkelt gul DVD

Fine gule blomster i Hamaplast

Min gule skål også i HAMA

Mine gule bøger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar