Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

søndag den 18. september 2011

Orange county, Aalborg

 Sidste farve i udfordringen fra 3.sal til højre er Orange, og har intet at gøre med TV serien. Jeg er ved at jeg ikke har mange ting i denne farve, men dem jeg har blev indført fordi jeg på et tidspunkt havde fået lavet min indret alt for tone i tone, så det grænsede til det kedelige. I dag hvor jeg er flyttet sammen med min dejlige kæreste og mens vi stadig venter på at få en større lejlighed, så er alle, eller i hvert fald næsten alle min ting opmagasineret. Dog insisterede jeg på at have alle min bøger med mig, samt mine billeder. Så her er mine orange ting.

Min dejlig kæreste
Mig og yngstepapdatteren

Mit billede af Susse Volander, som jeg var så heldig at vinde i vores kunstforening for nogle år siden

Blyindfattede glas billeder af Karen KUX fra Galleri KUX

Glasstager der er guld udenpå og orange indeni

Orange bøger

Lidt orange på køleskabmagneterne fra Alicante

Orange blomst i HAMA

Kobber kande (nypudset)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar