Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

mandag den 12. september 2011

RØD

Jeg er også hoppet med på udfordringen på bloggen 3. sal til højre, som har udfordret sin mor og alle andre som har lyst til at deltage og tage billeder til vores blog af små detaljer eller andet i hjemmet der svarer til den farve der er "dagens farve" og vi skal finde en ny farve hver dag i en uge.
I dag er det farven rød, der skal findes frem og ja, det blev lidt af en udfordring for mig, men her er hvad jeg fandt.

Heldigt at jeg farvekoordinere mine bøger, så her er mine røde bøger

Og mine røde DVD'er

Jeg har en samling af køleskabsmagneter og hov de er sørme også farvekoordineret, her er to gange rejser London, en gave fra Canada, og en fra en rejse til Jordan.

Min kokeshi dukke - en gave fra Yngstepapdatteren

Min housewife kop, som også er en gave fra yngstepapdatteren.
Det var hvad jeg kunne finde af rød i mit lille hjem.

1 kommentar: