Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

søndag den 4. september 2011

Fra ferie til færdig

Så blev den endelig færdig. Jeg havde inden vi tog til Kreta skåret 280 stykker ud af gamle spanske aviser, og nu er den så endelig færdig. Jeg fik flettet knap fire mens jeg var på ferie, men så opdagede jeg at jeg havde lavet en fejl som en stor del af de sidste stykker var lavet i forkert mål, de var simpelthen for korte.
Så jeg måtte hjem og klippe nogle flere. Jeg har selvfølgelig brugt Helenes fantastiske opskrift, som jeg dog har måtte ændre lidt i størrelse, da avis med plast på er lidt tykkere end chips, slikposer, kaffeposer etc.

Detaljer fra de flettede strimler




Spanske aviser - færdig


 Så skal I da også lige se den jeg lavede for et stykke tid siden af Anders And blade. Den er jeg også meget glad for
Anders And



Og yngstepapdatteren på 11 år har lavet en af Wendy blade.
.
Wendy


Tak for inspirationen til Helene fra Når genbrug bliver til guld

Ingen kommentarer:

Send en kommentar