Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

torsdag den 15. september 2011

Ny pakke kom med postmand Per

Jeg er så heldig at have modtaget en pakke med posten, den har jeg fået af Anne fra Mademoiselle Black. Det har jeg fået, fordi at jeg deltager i en pakkeleg. Det er så hyggeligt at få en pakke med posten og se hvad giveren har fundet på at sende til én.

Og se lige hvad jeg fået sendt at Anne. Super dejlige ting, som kan pynte og hygge her i Aalborg.





VIL DU VÆRE MED OG HAR DU LYST TIL AT FÅ EN PAKKE TILSENDT, SKAL DU GØRE NEDENSTÅENDE:
  • De 2 første der kommenterer dette indlæg er med i legen! :) 
  • De 2 personer, skal dernæst sende mig en mail på mona@monita.dk med jeres fulde navn og adresse, så jeg ved hvor min pakke skal sendes hen ..
  • Herefter vil jeg så sende jer en personlig pakke, og når i modtager denne, skal i sende en pakke tilbage til mig. 
  • Når i modtager min pakke skal i køre legen videre med 2 nye personer på samme måde .. 
  • Husk at du skal have en blog selv for at deltage.
En sjov og hyggelig leg, så kom og være med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar